Veluwse nachtegaaltjes zingen bij winters diner voor Stichting Pijn bij Kanker!

Tot en met 21 december wordt er door Van der Valk Hotel Apeldoorn - de Cantharel een Proef de Winter diner verzorgd in de ‘Eikelhut’ midden in de Veluwse bossen achter het hotel. Gasten worden ontvangen bij het Jachthuis van Staatsbosbeheer. Vanaf daar start een avondwandeling onder begeleiding van een boswachter die prachtig verteld over het wild op de Veluwe. Midden in het bos leidt een met vuurkorven verlicht pad je naar de prachtige ‘Eikelhut’. Hier worden heerlijke winterse seizoensproducten op ambachtelijke wijze geserveerd aan de intieme table d’hote van het hotel.

Pascalle de Vries, Janneke Bloemendal, Nina ten Kate en Denise Koller, zullen deze avonden hun steentje bijdragen aan de bijzondere sprookjesachtige - en gezellige sferen door middel van liederen a capella ten gehore te brengen.

Eigenaar van de Cantharel, Bob Zeeuw van der Laan kwam met het initiatief om tijdens deze avonden geld in te zamelen voor de Stichting Pijn bij Kanker. Ernst Daniël Smid heeft tijdens de ontmoeting met Bob iets over de Stichting verteld. Bob was meteen erg onder de indruk en ook van het verhaal wat erachter zit.

Pascalle, Janneke, Nina en Denise zullen deze avonden zonder vergoeding optreden, zodat zij geld kunnen inzamelen voor Stichting Pijn bij Kanker. Zij verheugen zich enorm op het optreden en hopen hiermee een mooi bedrag voor de Stichting in te zamelen.​

Kijk voor meer informatie over het Proef de Winter diner op www.vandervalkhotelapeldoorn.nl