Rozengala 2015

30 maart jl. werd voor de tweede keer in Studio 21 in Hilversum Hét Rozengala van de Stichting Pijn bij Kanker georganiseerd. Met ambassadeur Ernst Daniël Smid als inspirator en gezicht van onze stichting werd het wederom een succes.

Dankzij de belangeloze optredens van topartiesten als Ruth Jacott, Karin Bloemen, Thomas Berge, Edsilia Rombley, Leonie Meijer, Yes-R, Maike Boerdam, Tim Wes, Francis van Broekhuizen, Wheel Sensation, Coosje Smid en Anita Meijer werd het een prachtige avond vol entertainment, waarbij alle artiesten live werden begeleid door het ‘New Symphonics Orkest’ van topdirigent Maurice Luttikhuis. Met de presentatie in handen van cabaretier Roué Verveer en alles onder regie van Guus Verstraete werd het een gala-avond om nooit te vergeten.

Het tweede Rozengala had als doel om fondsen te werven voor de stichting en aandacht te vragen voor onze strijd tegen minder pijn bij kanker. Dankzij de tafelkopers, loterij, maar bovenal tomeloze inzet van veilingmeester Diederik Jekel, bracht dit benefietgala uiteindelijk liefst €126.100 op. Net als de eerste editie van Hét Rozengala een prachtig bedrag, waardoor we verder kunnen met het uitvoeren van de plannen die het de afgelopen jaar zijn gemaakt.

Het bestuur van de Stichting Pijn bij Kanker wil daarom alle betrokkenen, van tafelkopers tot vrijwilligers, van sponsoren tot donateurs, van artiesten tot organisatie, hartelijk bedanken. Blijf ons volgen en we kijken al uit naar de derde editie van Hét Rozengala.

Kijk hier voor een mooi beeldverslag van het gala.