Doneren

Stichting Pijn bij Kanker heeft een klipklare missie: minder pijn bij kanker! Als onafhankelijke stichting vraagt Stichting Pijn bij Kanker meer aandacht voor pijn(bestrijding) bij kanker. Het steunt, initieert en subsidieert projecten op medisch vlak (verbetering van de behandeling van pijn bij kanker), maar ook op het gebied van communicatie (verbetering van de voorlichting d.m.v. het aanbieden van een cursus communicatie), educatie (verbetering van opleiding en voorlichting doormiddel van o.a. de Pijn Spreekuren) of ondersteuning en palliatie (ontwikkeling van hulp voor patiënten en hun naasten).

Ook ú kunt de Stichting Pijn bij Kanker steunen. We zijn blij met alle donaties, groot of klein....

Heel gemakkelijk kunt u via Ideal betalen via deze link. Of scan de QR code links op deze pagina, eenvoudiger kan het bijna niet.... wanneer u deze code scant opent automatisch de betaalpagina.

U kunt ook doneren door geld over te maken op bankrekeningnummer NL47INGB0000654215 t.n.v. Stichting Pijn bij Kanker. Wilt u ons op een andere manier steunen, neem dan contact met ons op via info@stichtingpijnbijkanker.nl.