Rondetafelbijeenkomsten Pijn? Praat erover...!

Samenwerking zorginstellingen

De stichting gaat in samenwerking met zorginstellingen o.a. rondetafelbijeenkomsten organiseren voor patiënten met pijn bij kanker en zijn of haar naasten. Deze bijeenkomsten bieden patiënten met pijn bij kanker ruimte om te praten over hún pijnbeleving en de wijze waarop met de behandelend arts over die pijn is of wordt gecommuniceerd. Het uiteindelijke doel van de bijeenkomsten, waarbij ook behandelaars aanwezig zullen zijn, is om tot concrete verbeterpunten te komen die helpen om de communicatie over pijn tussen patiënt en behandelaar te optimaliseren.

Meehelpen? Heel graag!

Voor de mede-organisatie van deze bijeenkomsten zoeken wij vrijwilligers. Bent u de vrijwilliger die ons helpt om in uw zorginstelling een bijeenkomst te organiseren? Geef uw naam, e-mailadres en in welke zorginstelling u werkt door via info@stichtingpijnbijkanker.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Klik hier voor het downloaden van de flyer.