Stichting Pijn bij Kanker goede doel 2014 magazine Leef!

De lezers van Leef! hebben aan het begin van dit jaar Stichting Pijn bij Kanker uitgeroepen tot het goede doel van 2014. Dit betekent dat de meeropbrengst van de puzzel in het blad Leef! ten goede komt aan de stichting.

Leef! is het gratis magazine van Service Apotheek. Vier keer per jaar ligt er in de Service Apotheken een nieuw nummer van dit magazine. Met openhartige interviews met bekende en onbekende Nederlanders. Antwoord op uw medische vragen. Heldere, eerlijke informatie over gezondheid en geneesmiddelengebruik. Kans op gratis boeken, gadgets en onvergetelijke uitstapjes. Een puzzel waarmee u leuke prijzen kunt winnen, tips en nog veel meer….

Klik hier voor de puzzel.