Lancering boek En hij zei: ‘dag meisje…’

Donderdag 12 juni jl. nam Ernst Daniel het eerste boek En hij zei: ‘dag meisje…’ van Henriëtte aan de Wiel in ontvangst. De locatie van de lancering was boek en leeswinkel het Witte Huys in Rhoon.

René, de man van Henriëtte overleed op 26 augustus 2009. Tijdens zijn korte ziekbed en vooral na zijn dood hield Henriette een blog bij. Deze blogs zijn de oorsprong van dit boek. Henriëtte schrijft over de vragen die zij zichzelf stelde: “Waar gaat mijn nieuwe pad naartoe? Wat is mijn bestemming? Wat nu? Hoe gaat het vanaf hier lopen? Hoe overleef ik dit?” Het boek vertelt haar persoonlijke verhaal van verdriet en rouw, maar ook van een nieuw begin en vooral het verhaal van kiezen voor het leven.

Henriette doneert een deel van de opbrengst van het boek aan de stichting. Het bestuur wil haar hier hartelijk voor danken.

Het boek heeft indruk gemaakt op Ernst Daniel: “Dit prachtige boek is met zoveel liefde en warmte geschreven. Het biedt mensen, die alleen zijn en moeilijk met de materie kunnen omgaan, een handvat. Een heel mooie leidraad, mooie hoofdstukken die beschouwelijk kunnen werken, naast de blogs die constant verschijnen. Ja, het heeft indruk gemaakt.”

Voor meer informatie of om het boek te bestellen ga naar www.henrietteaandewiel.com

Klik hier voor het interview wat Dick Roelse van Radio RTV Albrandswaard had met Ernst Daniel Smid over het boek En hij zei: ‘dag meisje….’