Er is nog zoveel te doen in onze weg naar minder pijn bij kanker!

De stichting Pijn bij Kanker bestaat nu 6 jaar. In die jaren hebben wij een mooie start gemaakt om het onderwerp Pijn bij Kanker op de agenda te zetten. Onze ambassadeurs Ernst Daniel Smid en Kris Vissers hebben ontzettend goed werk gedaan om zowel in de medische wereld als bij het publiek en bedrijfsleven de noodzaak om iets aan pijn bij kanker te doen een prioriteit te geven.

Nu dat momentum er komt, is het zaak om door te pakken. Maar dat is nog niet zo eenvoudig. Er is namelijk zo verschrikkelijk veel te doen en onze organisatie en onze middelen zijn helaas beperkt. We zijn daarom ontzettend blij dat mensen zich op vrijwillige basis hebben aangemeld om ons te helpen bij de volgende stappen in onze strijd tegen pijn bij kanker.

Michel Baas heeft zelf van nabij meegemaakt wat pijn bij kanker met iemand doet en wil zijn uitgebreide kennis en ervaring als adviseur en veranderexpert graag inzetten voor onze stichting. Michel zal met een aantal nieuwe vrijwilligers de komende tijd met het bestuur aan de slag gaan om voor de komende jaren de ambities en speerpunten te bepalen. Wat is er het hardst nodig, waar gaan we het eerst mee aan de slag en hoe kunnen we dat realiseren. We zijn het allemaal eens, er moet nog veel meer gebeuren! We houden u op de hoogte.

NB wilt u zelf bijdragen aan minder pijn bij kanker? Meld u aan als vrijwilliger of donateur. Met meer mensen en meer middelen kunnen we sneller stappen maken!