Charity Golf Event Stichting Samen Slaan We Sterk

Op vrijdag 20 mei '16 organiseert Stichting Samen Slaan We Sterk voor de tweede keer het Charity Golf Event op Golfbaan Landgoed Welderen in Elst (GLD). Naast een golfwedstrijd (18 holes Texas Scrable) is er ook een clinic. Beiden is inclusief lunch, walk in dinner en drinken. De de avond wordt afgesloten met een fantastisch programma met daarin een loterij met geweldige prijzen waaronder een BMW X1, een maatpak, een golfvakantie naar El Rompido in Spanje en vele meer! En optredens van: Thomas Berge, Joey Hartkamp, Alex, Helemaal Hollands en Emile Hartkamp! De opbrengsten van deze dag komt o.a. ten goede aan Stichting Pijn Bij Kanker.