Benefiet Golfdag wordt verplaatst naar mei 2021

De maatregelen die het verspreiden van het coronavirus tegen gaan versoepelen gelukkig. Toch is het zoals het er nu uitziet niet mogelijk om op 1 oktober a.s. de Benefiet Golfdag door te laten gaan.

Het zou jammer zijn, als we niet alle inschrijvingen kunnen honoreren en we dit prachtige evenement slechts met een handje vol deelnemers kunnen laten plaatsvinden. Er was namelijk al heel veel belangstelling. Daarom hebben we in overleg met Golfclub Almeerderhout besloten om de Golfdag te verplaatsen naar mei 2021.

Maar zoals al eerder aangegeven, uitstel is geen afstel! Wij zijn momenteel met Chris van de Vooren, de Golfclub Almeerderhout en alle andere betrokkenen in gesprek over de nieuwe datum. Daarover houden wij u natuurlijk op de hoogte.

Heeft u al een flight gereserveerd? Dan zullen wij u benaderen om de nieuwe datum en uw reservering met u af te stemmen. Heeft u nog geen flight gereserveerd maar heeft u wel belangstelling voor deze dag, waarop we samen met een aantal golfende bekende Nederlanders, op een sportieve manier aandacht vragen voor pijn bij kanker? Laat het ons dan weten!

We rekenen op uw begrip en zien u graag in het nieuwe jaar tijdens onze Benefiet Golfdag. We wensen u voor nu vooral gezondheid!