Golfbenefiet levert 16.000 euro op voor pijnbestrijding bij kanker

Dronten - Op de Golf Residentie Dronten werd maandag een toernooi gehouden ten bate van Stichting Pijn bij Kanker. Initiatiefnemer van deze wedstrijd is bariton Ernst Daniel Smid. De benefiet leverde maar liefst 16.000 euro op.

Bekende Nederlanders als Kenneth Perez, Winston Post, Aron Winter, Sander Janson, Ferri Somogyi, Manuel Venderbos, Roy van den Akker, Ivo Niehe en Diederik Jekel werkten mee aan deze dag. Samen met de fanatieke golfers die dit goede doel een warm hart toedragen werd er een behoorlijk bedrag bij elkaar geslagen ten behoeve van de stichting die de zanger samen met erkende artsen heeft opgezet na het overlijden van zijn vrouw Rosemarie die aan de gevolgen van alvleesklierkanker, nu twee jaar geleden.