Onderzoek Pijn bij Kanker

Op dit moment is Blauw Research bezig om de informatievoorziening over de behandeling van ernstige pijn bij kanker in kaart te brengen, evenals de communicatie tussen zorgverleners en patiënten.

Wat zijn de contactpunten tussen zorgverleners en patiënten als het gaat om het behandelen van ernstige pijn bij kanker. Wat zijn de ervaringen van patiënten tijdens deze contactpunten, hoe gaat de informatievoorziening. Wat zijn sterke punten en wat missen patiënten (en mantelzorgers) nog. Weet men waar men terecht kan met problemen en vragen.

Daarvoor willen zij graag in contact komen met patiënten die ernstige pijn hebben en daarvoor medicijnen gebruiken. Blauw zoekt patiënten die, alleen òf met iemand die hen na staat en helpt bij de behandeling, met hun willen praten. Dat kan bij u thuis, op een neutrale plek naar keuze of bij hun op kantoor in Rotterdam. De gesprekken duren ongeveer een uur tot anderhalf uur, afhankelijk van de mogelijkheden.

Wilt u meer informatie en/of bent u geïnteresseerd om mee te doen? Klik dan hier

Blauw Research is een onafhankelijk onderzoeksbureau. De afdeling healthcare werkt vaak voor de farmaceutische industrie, patiëntenverenigingen of zorginstellingen.