Freestyle Festival Wezep groot succes

Afgelopen vrijdag 2 juni jl. stond Stichting Pijn bij Kanker centraal tijdens een bijzonder paardensportevenement. Rijvereniging De Heuvelruiters uit Wezep bestaat dit jaar 50 jaar. Daarom organiseerde zij een dressuurwedstrijd met alleen de rubriek Kür op muziek. Ruiter en paard presenteerde zich tijdens een vrije choreografie ondersteund met muziek naar keuze.

Onze ambassadeur Ernst Daniël Smid was aanwezig tijdens het evenement en heeft het muzikale gedeelte van de küren mee beoordeeld. Hij heeft per combinatie een korte, mondelinge toelichting gegeven. Uiteindelijk kon de organisatie van dit fantastisch georganiseerde paardensportevenement maar liefst 2500 euro overhandigen aan Ernst Daniel.

Voor een mooie impressie klik hier. Met dank aan LocoTV.