Tafels

• Deprecated function: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in include_once() (line 20 of /home/adpbk/domains/stichtingpijnbijkanker.nl/private_html/includes/file.phar.inc).
  • Warning: A non-numeric value encountered in _webform_render_number() (regel 298 van /home/adpbk/domains/stichtingpijnbijkanker.nl/private_html/sites/all/modules/webform/components/number.inc).

​Wilt u op maandag 14 mei 2018 aanwezig zijn op het Rozengala? Reserveer dan een tafel. Voor een tafel voor 10 personen betaalt u €4.000. Hiervoor kunt u onderstaand formulier invullen.

Gegevens organisatie (indien van toepassing)
Factuuradres (indien afwijkend)
Gegevens contactpersoon
Vul hieronder het aantal tafels in:

Er kunnen 10 personen aan een tafel. De kosten van een tafel bedragen € 4.000. Na verzending van dit reserveringsformulier ontvangt u een bevestigingsmail.