Golfdag 2021

De 2e benefiet golfdag van de stichting is wegens de Cornamaatregelen verplaatst naar 7 oktober 2021. De dag vindt plaats op de mooie golfbaan van de gastvrije golfclub Almeerderhout in Almere. De stichting vraagt op deze dag, samen met een aantal bekende Nederlanders, op een sportieve manier aandacht voor pijn bij kanker.

Golfclub Almeerderhout stelt haar unieke en prachtige 18-holes golfbaan kosteloos ter beschikking om deze benefietdag mogelijk te maken. Alle opbrengsten komen volledig ten goede aan de stichting.

Na ontvangst, omkleden en inslaan gaat u de baan in. Tijdens de ronde wordt u op verschillende holes verwend met verrassende catering. Na terugkomst geniet u van een aangeklede borrel met live muziek. Daarna is er gelegenheid om u op te frissen voor het diner. TIjdens het diner is er een veiling van mooie, door bekende Nederlanders en sponsoren ingebrachte items. Voor het nagerecht wordt naast de winnaar de opbrenst van deze benefietdag bekend gemaakt!

Ook ú kunt deelnemen aan deze bijzondere golfdag. Koop hiervoor een flight en speel samen met een bekende Nederlander 18 holes of speel met een eigen flight van vier personen. U kunt ook individueel inschrijven. De kosten voor deze geheel verzorgde dag incl. deelname aan het toernooi, eten en drinken bedragen €400 per persoon. Voor meer informatie of om u aan te melden voor deze golfdag, kunt u een mail sturen naar info@stichtingpijnbijkanker.nl.