Golfdag 2020

Op maandag 8 juni 2020 organiseert de Stichting Pijn bij Kanker voor de 2e keer een benefiet-golfdag. De dag vindt plaats op de mooie golfbaan van de gastvrije golfclub Almeerderhout in Almere. De stichting vraagt op deze dag, samen met een aantal golfende bekende Nederlanders, op een sportieve manier aandacht voor pijn bij kanker.

Golfclub Almeerderhout stelt haar unieke en prachtige 18-holes golfbaan kosteloos ter beschikking om deze benefietdag mogelijk te maken. Ook u kunt deelnemen aan deze bijzondere golfdag voor dit goede doel. Koop een flight en speel samen met een bekende Nederlander 18 holes of speel met een eigen flight van vier personen. U kunt ook individueel inschrijven.

De kosten voor deze geheel verzorgde dag inclusief deelname aan het toernooi, eten en drinken zijn €400 per persoon.

Voor vragen kunt u een mail sturen naar info@stichtingpijnbijkanker.nl. Om direct in te schrijven klik hier.