Sponsoren

Stichting Pijn bij Kanker heeft een klipklare missie: minder pijn bij kanker! Als onafhankelijke stichting vraagt Stichting Pijn bij Kanker meer aandacht voor pijn(bestrijding) bij kanker. Het steunt, initieert en subsidieert projecten op medisch vlak (verbetering van de behandeling van pijn bij kanker), maar ook op het gebied van communicatie (verbetering van de voorlichting d.m.v. het aanbieden van een cursus communicatie), educatie (verbetering van opleiding en voorlichting doormiddel van o.a. de Pijn Spreekuren) of ondersteuning en palliatie (ontwikkeling van hulp voor patiënten en hun naasten).

Daar is geld voor nodig. Wilt u ons met uw bedrijf als sponsor steunen om onze projecten te realiseren? Dan komen we graag in contact. De Stichting is bij de Belastingdienst geregistreerd als een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Voor meer informatie stuur een mail naar info@stichtingpijnbijkanker.nl. Hopelijk kunnen we op deze manier samen een steentje bijdragen aan het welzijn van mensen met pijn door de gevolgen van kanker!