Stichting pijn bij kanker

We zijn zichtbaar met onze Stichting Pijn bij Kanker. Hoop dat velen ons zullen steunen in ons gevecht tegen die alles overheersende en verziekende pijn die mensen moeten lijden. Laten we samen op zoek gaan naar oplossingen! Het belooft een bijzondere avond te worden waarin naast een heerlijk diner verschillende vormen van entertainment de revue zullen passeren. Een goede mix van Nederlandse topartiesten treden belangeloos op om van het gala een onvergetelijke avond te maken. We zijn trots dat naast de drie baritons Ernst Daniël Smid, Marco Bakker en Henk Poort o.a. Rene Froger, Paul de Leeuw, Simone Kleinsma, Re-Play, Sietze Buwalda en Laura Fygi belangeloos zullen optreden. Deze artiesten worden begeleid door Maurice Luttikhuis met een groot orkest. Waarschijnlijk verleent ook DJ Don Diablo zijn medewerking. Naast de optredens zal het succes van Hét Rozengala mede bepaald worden door de opbrengsten van een veiling met unieke stukken en een loterij met bijzondere prijzen. De dresscode voor de avond is tenue de ville met een rood accent.

Bron:
13 juli 2013