Stichting Maripaan Teaming doneert € 1162

Vandaag heeft Stichting Maripaan Teaming € 1.162,00 kunnen doneren aan Stichting Pijn bij Kanker! Dit door de steun van klanten en medewerkers van de Jumbo’s en de inzet van Mark Suiding. Mark, medewerker van één van de Jumbo’s in Groningen, draagt onze stichting een warm hart toe en heft zich hard voor deze actie. We willen de klanten, medewerkers en Mark hartelijk danken voor hun bijdrage en inzet.

Stichting Maripaan Teaming is de goededoelenstichting van de Maripaan Groep BV. De Maripaan Groep is een franchise organisatie van Jumbo-supermarkten die 10 Jumbo's exploiteert in het noorden van het land. De inkomsten van de stichting komen uit donaties van medewerkers, donaties van klanten en overige donaties van bijvoorbeeld leveranciers.