Shantykoor "de Klotvaarders" haalt €1006,50 op

Zaterdag 24 mei jl. heeft Ernst Daniel opgetreden tijdens het gala muziek programma van Shantykoor “De Klotvaarders” uit Deurne. Tijdens deze muziekavond werd aandacht gevraagd voor de Stichting Pijn bij Kanker. Ernst Daniel heeft een aangrijpend verhaal verteld over zijn eigen ervaringen met pijn bij kanker. Na het optreden van Ernst Daniel werd een bedrag van € 1006,50 opgehaald voor de stichting. We willen “De Klotvaarders” en aanwezigen bedanken voor deze donatie. Voor meer informatie over “De Klotvaarders” ga naar www.deklotvaarders.nl.