Pijn? Praat erover…!

De missie van de stichting is zorgen voor minder pijn in de toekomst. Dit willen wij o.a. bereiken door projecten op te zetten en initiatieven te ondersteunen die zich richten op het gebied van communicatie. De stichting wil patiënten, hun naasten, maar ook professionals leren om beter met elkaar te communiceren, zodat er makkelijker over pijn gesproken wordt. Op deze manier kan de pijn veel effectiever aangepakt worden.

In dit kader is de stichting momenteel bezig met de ontwikkeling van een folder met de werktitel Pijn? Praat erover...! Deze folder is bedoeld voor patiënten met kanker en hun naasten. Daarnaast volgt dit jaar een brainstormsessie georganiseerd voor deze doelgroep over dit onderwerp. Binnenkort meer hierover.