Kris Vissers praat over pijn bij kanker op congres EFIC

Kris Vissers, voorzitter van de stichting, spreekt dit weekend in Wenen op het 9e congres van de Europese pijn federatie van de IASP (international association for the study of pain). Hij bespreekt de huidige stand van zaken en geeft met voorbeelden uit onderzoek aan waar de toekomstige uitdagingen en ontwikkelingen liggen op het gebied van pijn bij kanker. De 4.000 deelnemers zijn afkomstig uit 36 Europese landen. Pijn krijgt steeds meer de aandacht die het verdient. En dat is exact onze missie en waar we als stichting hard voor werken: minder pijn bij kanker!