Aandacht voor Stichting Pijn bij Kanker tijdens Marathon van Amsterdam

Op zondag 19 oktober loopt Diederik Jekel voor het programma Kennis van Nu de marathon van Amsterdam. Tijdens deze uitdaging vraagt Diederik tevens aandacht voor de Stichting Pijn bij Kanker. De grote vraag is: Lukt het Diederik Jekel om, met hulp van de wetenschap, de marathon van Amsterdam uit te lopen? Volg Diederiks positie in de TCS Amsterdam Marathon live vanaf de start om 9:30 uur via www.dekennisvannu.nl en op twitter via #lopenmetdiederik. En kijk om 19:45 uur natuurlijk naar de tv-uitzending op NPO 2!