Rozengala 2018

Op maandag 14 mei 2018 organiseert Stichting Pijn bij Kanker voor de vierde keer het Rozengala in Studio 21 in Hilversum. Op dit gala staan we met onze ambassadeur en inspirator Ernst Daniël Smid weer even stil bij het overlijden van zijn vrouw Roos in 2012. Als gevolg van alvleesklierkanker werden haar laatste maanden gedomineerd door helse pijnen. Pijn waaraan Ernst Daniël  met zijn stichting wat wil doen. Ook dit jaar verwachten we met een topselectie van Nederlandse artiesten, die geheel belangeloos optreden, voor een onvergetelijke avond te zorgen. Een muzikale benefietavond waarbij de artiesten live worden begeleid door topdirigent Maurice Luttikhuis en zijn New Symphonics Orchestra.

Het Rozengala heeft als doel fondsen te werven voor de stichting en aandacht te vragen voor onze strijd tegen minder pijn bij kanker. Dankzij de artiesten, tafelkopers, loterij en een meer dan succesvolle veiling bracht het vorige Rozengala uiteindelijk €118.700 op. Dat willen we met de komende editie graag overtreffen. U kunt deze avond bijwonen door een tafel te bestellen voor 10 personen voor €4.000. Reserveer nu uw tafel en er wordt voor een mooie plaats met goed zicht op het podium gezorgd. Klik hier om een tafel te reserveren.

Heeft u vragen over het Rozengala? Neem gerust contact met ons op! Dit kan door een mail te sturen naar info@stichtingpijnbijkanker.nl